fredag 11 december 2009

Rosa värld

 Årets Julmagasin är ute! Fick idé därifrån att göra pulsvärmare. Blev lite överdimension för min variant av dem.I alla fall blomma blev kolossalt stor så att risken finns att jag byter ut den.




 
Har hamnat i en rosa värld på grund av julklappsval den här året har hamnat på tema rosa. Eller vad sägs om yttligare en rosa väska till julklapp:)                       Och jag har varit lite busy med kärleksknutar:
som är jätte lätta att göra med hjälp av Drops design  eller Naztazias You tube video. Jag blev klar väldigt snabbt  med en sjal av kärleksknutar. Blir en av de rosa julklapparna:)


Har letat efter virkade blommor och hur man virkar dem och  tills slut hittade jag en video med anvisningar av ehow som  är väldigt enkel att följa. Mer komplicerad virkning av blommor finns också på Youtube ,  The art of crochet . Lycka till!!!

Inga kommentarer: